Ejendomsforeningen Danmark med i PropTech samarbejde

Igennem de senere år har Ejendomsforeningen Danmark deltaget i internationale PropTech konferencer. PropTech er en sammensætning af ordene "Property" og "Technology" og har netop fokus på den teknologiske udvikling i ejendomsbranchen.

Ejendomsforeningen Danmark har indgået et internationalt samarbejde med Future:Proptech, som er en af verdens største PropTech events, der afholdes hvert år i tre lande. I London alene er der mere end 2.000 deltagere, mere end 700 virksomheder er repræsenteret og der er deltagere fra mere end 50 lande. Som medlem af Ejendomsforeningn Danmark kan du blandt andet få 20 procent rabat på deltagergebyret til PropTech konferencen 13. og 14. maj 2019 i London. Du får også rabat på indkvartering med mere.

Tilmelding gennem Ejendomsforeningen Danmark giver desuden mulighed for branding og synlighed af din virksomhed. Du får samtidig mulighed for at holde oplæg eller være del af en paneldebat.

Samarbejdet indebærer desuden, at Ejendomsforeningen Danmark løbende skriver artikler til Future:Proptech. I oktober skrev Mikkel Alsø og Trine Ejsing om det danske ejendomsmarked og PropTech markedet i Danmark. Her kan du desuden læse om nogle af de danske PropTech virksomheder. Har du kendskab til andre PropTech virksomheder i Danmark, hører vi gerne fra dig.

Læs artiklen

Yderligere har Ejendomsforeningen Danmark valgt at indgå i et nationalt PropTech samarbejde. Indtil nu har der ikke været et officielt forum til PropTech i Danmark. Poul Stubkjær, der er stifter af netværket "PropTech Denmark", har i samarbejde med Ejendomsforeningen Danmark besluttet at holde et "PropTech Denmark" gå hjem-møde for alle interesserede i marts 2019. Udvalget mødes næste gang onsdag den 12. december.

Kontakt Trine Ejsing på telefon 30 70 61 80 eller e-mail tej@ejendomsforeningen.dk, hvis du har input eller vil høre mere om det internationale eller nationale PropTech samarbejde.

I Huset Februar vil der være et tema om PropTech.