Opnå store besparelser med ny indkøbsportal

undefined

Som medlem kan du nu let opnå store besparelser på alt lige fra kontorforsyning og kaffe til serviceydelser som telefoni, energioptimering og snerydning. Ejendomsforeningen Danmark har nemlig lanceret en ny indkøbsportal, hvor ideen er at sikre, at små som store virksomheder kan få adgang til en række fordelagtige rabataftaler. Med et par enkelte klik kan medlemmer blandt andet få en god aftale med Staples, der leverer papirvarer, kuglepenne, kontorstole med mere. Her er besparelsen gerne over 30 procent i forhold til listeprisen.

Ud over kontorartikler og -møbler byder indkøbsportalen også på rabataftaler på alt lige fra brandudstyr og alarmsystemer til kontorets nye kaffemaskine. Mangler virksomheden et nyt køkken eller nye hårde hvidevarer, vil der også være inspiration at hente på portalen.

”I mange organisationer er der løbende et ønske om at få kigget på sit omkostningsniveau. En af de vigtige poster er indkøb, og det er gerne et af de områder, mange ikke får kigget på så ofte. Men der kan være en del penge at hente hjem med den rette aftale”, siger Jannick Nytoft, adm. direktør i Ejendomsforeningen Danmark.

Rabat på energirådgivning, snerydning og hårde hvidevarer

Indkøbsportalen tilbyder også serviceydelser. For eksempel kan der indgås en rabataftale på energirådgivning, hvor en energivejleder foretager en gennemgang af virksomhedens energiforbrug (strøm, varme og vand) med udsigt til en besparelse på den samlede energiomkostning på 15-25 procent.

Der vil også være rabataftaler at hente med en række brancherelevante leverandører – eksempelvis Snevagten, der tilbyder snerydning og glatførebekæmpelse på landsplan. Der er ingen købsforpligtigelse, når man indhenter et tilbud. Er tilbuddet attraktivt, kan man vælge at gøre brug af det, og ellers kan man takke nej.

For at anvende rabataftalerne skal man være medlem af Ejendomsforeningen Danmark og have et CVR-nummer. Det er gratis at tilmelde sig.

Besøg indkøbsportalen

undefined

Ejendomsforeningen Danmark sparer penge

Ejendomsforeningen Danmark har allerede selv benchmarket en lang række af sine egne omkostninger og har blandt andet kunnet spare penge på både rengøring og kontorforsyning.

”Jeg er sikker på, at vores medlemmer vil få stor glæde af vores nye tiltag, og håber de vil give sig tid til at kigge forbi indkøbsportalen og få et godt tilbud”, siger Jannick Nytoft, administrerende direktør for Ejendomsforeningen Danmark.