Medlemsfordele i Ejendomsforeningen Danmark

Ejendomsjuridisk rådgivning

Som medlem af foreningens Ejersektion eller Administratorsektion kan du dagligt ringe til vores juridiske rådgivning, hvor en række juridiske eksperter kan rådgive dig i spørgsmål inden for boligleje- erhvervsleje- og foreningsretten. Foreningsmedlemmer, der er medlem via en grundejerforening, kan ringe til rådgivningen om fredagen.

Som medlem af Ejendomsforeningen Danmark får du via arrangementererfagrupper og faglige fora ny viden, og du får mulighed for at øge dit netværk inden for branchen. Derudover får du adgang til flere fordelagtige medlemstilbud:

Som medlem modtager du fagbladene Huset og Huset Jura.

Som medlem modtager du nyhedsmailen Nyt fra pressen og det elektroniske nyhedsbrev Huset Net.

Som medlem af Administratorsektionen eller Ejersektionen kan du ansøge om støtte til principielle sager.

Som medlem får du adgang til de lukkede sider på ejendomsforeningen.dk, der blandt andet indeholder en FAQ. Du får derudover adgang til en række værdifulde oplysninger for udlejere og administratorer, blandt andet normtal, satser og datoer.

Som medlem kan du via foreningen tegne en professionel ansvarsforsikring og ejendomsforsikring.

Som medlem får du minimum 20 procent rabat på:

Som medlem får du også rabat på:

Har du ledige erhvervslejemål, som du ønsker at annoncere, kan du som medlem benytte dig af vores VIP-aftale med Lokalebasen.dk:

Medlemmer af Ejendomsforeningen Danmark, der bliver annoncører på Lokalebasen.dk, kan få en særlig VIP-aftale i forbindelse med annoncering af deres lokaler.

Aftalen består af:

• en hotline, som medlemmerne kan benytte til support til deres annoncering.
  • muligheden for at medlemmerne kan fremsende egne prospekter, som så oprettes og tilpasses på Lokalebasen.dk.
  • introduktion til Lokalebasen.dk og hjælp til oprettelse og undervisning i systemet på medlemmernes adresse.
  • adgang til relevant statistik over markedet for erhvervslejemål.

Hvis du vil vide mere, kan du ringe til Lokalebasen på telefon 70 20 08 14 eller læse mere på www.lokalebasen.dk.