Aktive erhvervsudlejere

Kvaliteten af butikkerne i et område påvirker ikke kun glæden ved at bo der. Den påvirker også ejendommens værdi og i yderste konsekvens økonomien for beboerne, der betaler leje eller sammen ejer ejendommen.

Derfor har Ejendomsforeningen Danmark sammen med KAB og Områdefornyelsen Sydhavnen set nærmere på, hvordan almene og private boligforeninger kan lægge en strategi for og koordinere deres indsats for erhvervsudlejningen.

Vi har samlet erfaringer og resultater i publikationen ”Aktive erhvervsudlejere – strategi og koordinering som redskaber” og i guiden ”3 trin til en strategi for handelslivet”. På konferencen kan du få dit eksemplar og møde en række almene, private og kommunale aktører, der vil perspektivere de udfordringer, de står overfor og fokusere på mulige veje til at etablere et godt handelsliv.

Program følger snarest

Tid og sted

Konferencen bliver holdt den 30. oktober 2017 kl 13.00-16.00 hos KAB, Studiestræde 38, København K

Tilmelding

Det er gratis at deltage i konferencen, men tilmelding er nødvendig. Du kan tilmelde dig konferencen på mach@kab-bolig.dk senest den 15. september.