Gå hjem-møde om cybercrime

De seneste par år er der for alvor kommet fokus på cyber risikoen, og dagligt oplever danske organisationer både hacking, virus og malware-angreb.

Cyberangrebene ses i meget forskellige størrelser, men har typisk meget vidtrækkende konsekvenser for de implicerede.

Kom med på gå hjem-møde mandag den 12. november, når Ejendomsforeningen Danmark i samarbejde med Willis Towers Watson holder et gå hjem-møde, hvor du kan få indblik i både risiko, skadeseksempler og forsikringsmuligheder, herunder hvordan forsikringen spiller ind i forhold til overholdelse af den nye persondataordning.

Rundvisning i Danske Banks lokaler
Efter oplægget fra Willis Towers Watson vil Realkredit Danmark stå for en rundvisning i Danske Banks historiske lokaler på Holmens Kanal.

Tid og sted
Gå hjem-mødet bliver holdt mandag den 12. november 2018 kl. 15.00-18.00 hos Danske Bank, Holmens Kanal 12 (Filmsalen). Af sikkerhedsmæssige årsager er det ikke muligt kun at tilmelde sig oplægget fra Willis Towers Watson eller rundvisningen.
NB! Rundvisningen er ikke velegnet for gangbesværede.

Det er gratis at deltage i arrangementet, men tilmelding er nødvendig:

NB! Det er kun muligt at tilmelde den person, der er logget ind. Skal du tilmelde mere end en deltager, kan du sende en mail til info@ejendomsforeningen.dk