Gå hjem-møde om de kommende offentlige vurderinger af investeringsejendomme

Et nyt system til vurdering af investeringsejendomme er på vej. Derfor holder vi i samarbejde med Danske Udlejere den 12. marts et gå hjem-møde om de nye ejendomsvurderinger.

Det bedste udgangspunkt for et godt og mere retvisende ejendomsvurderingssystem er et robust datagrundlag, der dækker hele landet og ejendomme i alle størrelser. Disse markedsdata skal bruges til at danne overordnede normtal, og data vil ikke blive brugt i den senere vurdering af en konkret ejendom. Der er brug for, at ejendomsbranchen bidrager med markedsdata.

På mødet vil underdirektør i SKAT, Morten Jensen, fortælle om, hvor langt man er i udviklingen af den nye offentlige vurdering. Cheføkonom i Ejendomsforeningen Danmark, Morten Marott Larsen, vil oplyse om indsamlingen af nye markedsdata, herunder fortrolighed til understøttelse af det nye system.

Tid og sted
Mødet bliver holdt mandag den 12. marts kl. 15.00-18.00 hos EY, Værkmestergade 25, 8000 Aarhus C.

Det er gratis at deltage i arrangementet, men tilmelding er nødvendig:

Det er kun muligt at tilmelde den person, der er logget ind. Skal du tilmelde mere end en deltager, kan du sende en mail til info@ejendomsforeningen.dk