Gå hjem-møde om forbrugsmåling - EKSTRA MØDE

Mange ejendomsejere har fået breve fra målerfirmaerne om krav til opsætning af målere, særligt på det varme vand. Kom til gå hjem-møde den 23. november, når Ejendomsforeningen Danmark i samarbejde med ista Danmark A/S vil fortælle om, hvorfor og hvordan du håndterer de øgede krav til måling af energiforbrug.

Ud over kravene til måling er der også kommet nye krav til fakturering af udgifterne til energiforbruget, som delvist også omfatter ejendomsejere, der leverer for eksempel varme til sine lejere. Forbruget skal nu visualiseres, og der skal gives råd om, hvordan man sparer på forbruget.

Mødet vil fokusere på de vigtigste ændringer i de gældende bekendtgørelser om måling og fakturering.

Til slut gives en status på, hvordan ændringerne af fristreglerne i lejeloven har påvirket muligheden for at rette i forbrugsregnskaberne.

Dagens oplægsholdere er Hans Henrik Finne, ista Danmark A/S og juridisk konsulent Ramin Salek, Ejendomsforeningen Danmark.

Tid og sted
Mødet bliver holdt torsdag den 14. december kl. 15.00-17.00 hos Ejendomsforeningen Danmark, Nørre Voldgade 2,3., 1358 København K.

Det er gratis at deltage i arrangementet, men tilmelding er nødvendig:

Det er kun muligt at tilmelde den person, der er logget ind. Skal du tilmelde mere end en deltager, kan du sende en mail til info@ejendomsforeningen.dk.