Gå hjem-møde om indsamling af markedsdata

Tirsdag den 25. september holder Ejendomsforeningen Holbæk et temamøde, hvor der bliver givet en aktuel status på det nye og mere gennemsigtige ejendomsvurderingssystem, som bliver baseret på indsamling af markedsdata fra erhvervs- og boligudlejningsejendomme.

Det nye vurderingssystem skal baseres på aktuelle data, der løbende bliver indhentet hos ejendomsejerne. Dermed er der langt bedre mulighed for, at vurderingsprocessen resulterer i mere retvisende ejendomsvurderinger. Antallet af klager over vurderingerne bliver forhåbentligt væsentlig færre i fremtiden end i det hidtidige system.

Den nye offentlige vurdering vil tage udgangspunkt i både leje og udgifter, mens ejendommens forrentningskrav også vil have en stor betydning for ejendommens markedsværdi.

Underdirektør Morten Marott Larsen fra Ejendomsforeningen Danmark vil komme med en aktuel status på det nye vurderingssystem, herunder specielt de muligheder og fordele systemet indebærer for ejendomsejerne.

Tid og sted

Mødet bliver holdt tirsdag den 25. september kl. 18.00-20.30 på Maskinværkstedet, Havnevej 9, 4300 Holbæk. Der vil blive serveret en let anretning kl. 18.00.

Tilmelding
Der er gratis adgang for alle interesserede, men tilmelding er nødvendig senest den 23. september.

NB! Det er kun muligt at tilmelde den person, der er logget ind. Skal du tilmelde mere end en deltager, kan du sende en mail til info@ejendomsforeningen.dk.