Gå hjem-møde om ny offentlig vurdering og indberetningsportal til markedsdata

En af Engberg-udvalgets anbefalinger til nye mere gennemsigtige og gennemskuelige offentlige vurderinger var, at der skulle opbygges et register med markedsdata. Skatteministeriet har bedt branchen om at indsamle markedsdata, og det er emnet for en række gå hjem-møder, hvor der præsenteres en ny indberetningsportal til markedsdata. Den frivillige indsamling er allerede i gang, og de fremmødte vil få et indblik i, hvordan markedsdata ser ud for lokalområdet og det danske investeringsejendomsmarked, hvor der præsenteres nogle af de seneste tal og analyser.

Branchen samarbejder om dataindsamlingen til de nye offentlige vurderinger, og det skal være sikkert og så nemt som muligt at indberette. Indberetningsportalen er udviklet i de seneste måneder i et samarbejde i branchen, og denne er vi klar til at vise jer.

Kom og mød cheføkonom Morten Marott Larsen, økonomisk konsulent Trine Ejsing og seniorøkonom Mikkel Alsø.

Tid og sted
Gå hjem-mødet bliver holdt tirsdag den 24. april kl. 15.00 - 17.00 hos Ejendomsforeningen Danmark, Nørre Voldgade 2, 1358 København K.

Det er gratis at deltage i arrangementet, men tilmelding er nødvendig.

NB! Det er kun muligt at tilmelde den person, der er logget ind. Skal du tilmelde mere end en deltager, kan du sende en mail til info@ejendomsforeningen.dk.