Temamøde i Grundejerforeningerne i Ringsted, Sorø og Slagelse

Mandag den 27. august holder Grundejerforeningerne i Ringsted, Sorø og Slagelse et fælles temamøde. På temamødet bliver der givet en aktuel status på det nye og mere gennemsigtige ejendomsvurderingssystem, som bliver baseret på indsamling af markedsdata.

Det nye vurderingssystem skal baseres på aktuelle data, der løbende bliver indhentet hos ejendomsejerne. Dermed er der langt bedre mulighed for, at vurderingsprocessen resulterer i mere retvisende ejendomsvurderinger. Antallet af klager over vurderingerne bliver forhåbentligt væsentlig færre i fremtiden end i det hidtidige system.

Cheføkonom Morten Marott Larsen fra Ejendomsforeningen Danmark vil komme med en aktuel status på det nye vurderingssystem, herunder specielt de muligheder og fordele systemet indebærer for ejendomsejerne.

Derefter vil Nybolig Erhverv holde et indlæg om de aktuelle markedsforhold på ejendomsmarkedet i vores region.

Tid og sted

Mødet bliver holdt mandag den 27. august kl. 19.00 på Værkerne, Frederiksvej 29, 4180 Sorø.

Tilmelding
Der er gratis adgang for alle interesserede, men tilmelding er nødvendig senest den 23. august.

NB! Det er kun muligt at tilmelde den person, der er logget ind. Skal du tilmelde mere end en deltager, kan du sende en mail til info@ejendomsforeningen.dk.