Workshop om udvikling af indberetningsportal

I forbindelse med udvikling af indberetningsportalen, som skal være den nye platform for indberetning af markedsdata til de nye offentlige vurderinger, holder Ejendomsforeningen Danmark en workshop fredag den 23. februar kl. 13:30-16:00, hvor første udgave af portalen testes igennem.

Workshoppen vil være for nuværende og kommende indberettere og skal give os mulighed for tidligt i udviklingsprocessen at få feedback og anbefalinger til den videre udvikling.

Portalen er sat til forventeligt at blive idriftsat den 23. marts, og den vil være grundlaget for indberetning af data fra den 31. marts. Da det er et kort udviklingsforløb, er det vigtigt, at vi får så mange tilbagemeldinger som muligt og det bedste grundlag for at tilpasse alt fra funktionalitet, brugerflade og vejledninger.

Til arrangementet bedes deltagere medbringe egen PC og udtræk af data (evt. testdata), så upload til portalen kan testes.

Tid og sted
Mødet bliver holdt fredag den 23. februar kl. 13.30-16.00 hos Ejendomsforeningen Danmark, Nørre Voldgade 2, 1358 København K.

Det er gratis at deltage i arrangementet, men tilmelding er nødvendig:

Det er kun muligt at tilmelde den person, der er logget ind. Skal du tilmelde mere end en deltager, kan du sende en mail til info@ejendomsforeningen.dk