ED-lovportalen

ED-Lovportalen er en hjemmeside, hvor du kan få svar på alle dine juridiske spørgsmål inden for alle aspekter af ejendomsadministration, og du kan finde svar på alle leje- og erhvervslejeretlige spørgsmål inden for den komplicerede lovgivning. Desuden indeholder portalen elektroniske versioner af bøgerne ”Boliglejemål I og II", bogen "Erhvervslejeret" samt en omfattende lejeretligt domssamling.

Dagligt opdateret

Med ED-Lovportalen får du aktuel adgang til for eksempel lovmæssige bekendtgørelser, cirkulærer, lejeretlige domme, og Ejendomsforeningen Danmarks elektroniske blanketter og standardkontrakter. Sitet opdateres dagligt, så du altid finder den nyeste lovgivning. Og vil du være helt sikker på at holde dig opdateret – så kan du tilmelde dig ED-Lovportalens daglige nyhedsbrev.

Udviklet i samarbejde med Schultz

ED-Lovportalen er udviklet i tæt samarbejde med Schultz og opfylder en udlejers behov for hurtig adgang til al relevant lovinformation.

Medlemmer af Ejendomsforeningen Danmark:

• Årsabonnement for én bruger: 6.130 kr. ekskl. moms.
  • Pr. efterfølgende bruger: 1.830 kr. ekskl. moms.

Ikke-medlemmer:

• Årsabonnement for én bruger: 7.360 kr. ekskl. moms.
  • Pr. efterfølgende bruger: 2.070 kr. ekskl. moms.

Abonnér

Kontakt Schultz på 72 28 28 27 eller kundeservice@schultz.dk.