I takt med, at branchen udvikler sig, har medarbejderne løbende brug for efteruddannelse. Der kommer nye regler, og retspraksis ændrer sig. Det betyder, kompleksiteten stiger, og det øger behovet for nye kompetencer.

Ejendomsforeningen Danmark er din udbyder af solide aktuelle og faglige uddannelsestilbud.

Kurser og EA-fag, forår 2018

Ejendomsforeningen Danmark udbyder kurser inden for Foreninger, Erhvervslejemål, Boliglejemål, Investering og Kommunikation og ledelse.

Se en liste over alle kurser i foråret 2018

Fag på EA-uddannelsen

Med en EA-uddannelse får du en solid faglighed og mulighed for at udvikle dine kompetencer inden for dit fagområde, samtidig med at du får nye kompetencer. Du bliver bedre rustet til at imødekomme branchens stigende kompetencekrav og ikke mindst optimere din arbejdssituation.

Disse fag starter op i foråret 2018:

Det obligatoriske fag Ejendoms- og skatteregnskab og valgfaget Erhvervslejeret.

Se kursuskataloget

Kurser

Ejendomsforeningen Danmarks kurser spænder vidt – fra grundlæggende emner inden for bolig – og erhvervslejeretten til foreningsret, økonomi, investering og finansiering samt kommunikation og ledelse.

Vores kurser fokuserer på de aktuelle problemstillinger i branchen og er tilrettelagt særligt til branchens medarbejdere. Vi lægger vægt på at udbyde kurser af høj faglig kvalitet og relevans både i København og i Aarhus. Vores kurser kombinerer den seneste teoretiske viden med en praktisk vinkel i samspil med både interne og eksterne undervisere. Klik her, og læs mere