Specialaftaler

Medlemmer hos Ejendomsforeningen Danmark opnår medlemsrabat til Boligselskabernes Landsforening, Bygherreforeningen og Dansk Ejendomsmæglerforenings kurser.

Omvendt kan medlemmer hos Boligselskabernes Landsforening, Bygherreforeningen og Dansk Ejendomsmæglerforening tilmelde sig Ejendomsforeningen Danmarks kurser til medlemspris.

Medlemmer hos Dansk Facilities Management opnår ligeledes medlemsrabet hos Ejendomsforeningen Danmarks kurser.

Tilmelding til kurserne foregår på lige vilkår blandt foreningernes medlemmer. Det betyder, at tilmeldingerne behandles i den rækkefølge, de modtages i.

Pris og tilmelding

Det er altid den på kurset anførte medlemspris, der er gældende.

Medlemmer hos Boligselskabernes Landsorganisation, Bygherreforeningen, Dansk Facilities Management og Dansk Ejendomsmæglerforening skal blot sende en mail til info@ejendomsforeningen.dk med oplysninger om navn, virksomhed og hvilket kursus, man ønsker at tilmelde sig. Samt angive hvilken forening man er medlem i og dertilhørende medlemsnummer.

Kurser hos Boligselskabernes Landsforening

Kurser hos Dansk Ejendomsmæglerforening