Offentlige uddannelser

Ejendomsforeningen Danmark arbejder for at sikre, at branchen har et bredt og professionelt rekrutteringsgrundlag. Derfor samarbejder vi med landets erhvervsakademier om blandt andet finansøkonom- og finansbacheloruddannelsen. Formålet er at sikre, at dimittenderne, så vidt muligt matcher branchens behov og gennem deres uddannelsesforløb har tilegnet sig nogle af de kompetencer, branchen efterspørger.

Kendskabet til branchen er et vigtigt element i at sikre branchens rekrutteringsgrundlag. Derfor har Ejendomsforeningen Danmark oprettet en task force, der hvert år besøger erhvervsakademiernes karrieredage. Ligesom vi har oprettet en hjemmeside, hvor de studerende på erhvervsakademierne kan læse mere om jobbet som ejendomsadministrator og finde jobopslag til praktikpladser. Klik her for at besøge Ejendomsadministrator.dk

Medlemmerne af Ejendomsforeningen Danmarks administratorsektion bliver to gange om året tilbudt at tage en eller flere studerende i praktik.

Her på siden har du mulighed for at læse mere om de offentlige uddannelser, der henvender sig ejendomsadministratorbranchen.

Læs mere om de offentlige uddannelser

Besøg Undervisningsministeriets uddannelsesguide, og læse mere om uddannelserne: